Tuesday, June 24, 2014

GET FIT FOR SUMMER

Tämmönen postaus mun on pitäny tehdä jo pidemmän aikaa, mutta en ollut vaan aijemmin saanut tätä aikaiseksi tehdä. Mä oon tykännyt tässä kesällä kuntoilemisesta ja oon yrittänyt vähän katsoa tarkemmin mitä suuhuni oikein pistän! Siksi oon ajatellut tehdä teille tämmöisen postauksen, jossa kerron vähän mitkä asiat ovat saaneet muhun motivaatiota ja innostusta jatkamaaan!

 photo 2_zps111014c7.jpg Kollaasin kuvat: weheartit

Tykkään tehdä tämmöisiä motivoivia kollaaseja tai selailla ihan muuten vain niitä weheartit:ssa.
Niistä tosiaan saa innostusta ja tekee itsekin mieli tehdä jotain hyvän kunnon ja mielen saamiseksi. Itse ainakin voin sanoa, että päivittäiset kuntoilut ovat saaneet mielen aurinkoisemmaksi ja iloisemmaksi!

 photo IMG_0265_zpsaa8388c3.jpg

Ostin Helsingin starbucksista tälläisen juomapullon, mikä on kyllä ollut tässä kesällä yksi ihan mun suurimmista lemppareista! Voin kertoa, että ennen en juonut vettä läheskään sitä määrää, mikä jokaisen kannattaisi päivässä juoda, vaan se saattoi olla pelkkä lasillinen silloin tällöin tai muutama hörppy vesipullosta laulutunnin aikana ja sitä ennen. Tästä "vesipullosta" on ollut jotenkin tosi helppoa juoda vettä, eikä sitä ole edes oikein huomannut, että taas on tullut yksi tämmöinen pullollinen juotua. Juon päivässä suurinpiirtein 3 tuommoista pullollista vettä ja oon huomannut miten veden juonti onkaan tärkeää. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

 photo IMG_0256_zpsc0abecc1.jpg

Mä tykkään katsella kotona kuntoillessani youtubesta videoita, joissa näytetään erilaisia liikkeitä mitä voi tehdä ja ehkä yksi tällainen mun lemppari kanava on blogilates. Kannattaa käydä kurkkaamassa hänen kanavansa vaikka tästä linkistä! 

 photo 8_zps8aa71715.jpg  photo 7_zpse6fd3d6c.jpg

Ostin varmaa vuosi sitten stadiumista tämmöiset soc:n lenkkarit. Musta nää on niin ihanan pirtsakan väriset, hyvät jalassa eikä hintakaan ollut mitenkään päätä huimaava. Näitä oon tykännyt pitää lenkeillä jalassani. Ostin myös juuri hetki sitten violetin väriset niket, joista en nyt muistanut ottaa kuvaa, mutta kyllä te jossain postauksessa ne tulette näkemään! Mulla ja mun kaverillani on ollut kuitenkin molemmilla ongelmia nike+ kanssa. Niiden kenkien pohjassa on siis sellaiset anturit mitkä kertovat harjoituksessa kuluneet kalorit, matkan pituuden ja keston. Me ei olla kumpikaan saatu niitä antureita jostain syystä toimimaan. Onko kellää muulla ollut samanlaisia ongelmia?

 photo 6_zps7b6fbf6d.jpg  photo 5_zps7b430487.jpg

Tämmöisiä urheilutoppeja olen kuntoillessa tykännyt käyttää. Tuo vasemman puoleinen toppi on kanssa niin ihanan värinen! Noita valkoisia urheiluliivejä oon käyttänyt kotona ihan pelkästään tai sitten lenkillä jonkun urheilutopin alla. Molemmat ovat peräisin stadiumista. Oon saanut myös vähän kuntoiluvaateosastolle täydennystä. Ostin parit uudet topit ja shortsit. Niistä kuvaa myöskin myöhemmin! 

 photo 4_zps02efca59.jpg

Lenkillä oon käyttänyt jo pitkään noita vasemmanpuolisia juoksuhousuja, mitkä on olleet kyllä tosi hyvät. Ne on peräisin H&M:n urheiluosastolta. Puolestaan kotona kuntoillessa oon käyttänyt mieluummin noita soc:in shortseja, jotka oon siis ostanut stadiumista.

 photo 3_zpsf0500a09.jpg

Kuuntelen aina samalla musiikkia kun käyn lenkillä tai kuntoilen kotona. Oon luonut Spotify:hin soittolistoja, mitä tykkään kuunnella vaikkapa juostessa, jolloin saan juoksemiseen tietynlaisen rytmin.

Semmoinen erikoispostaus tällä kertaa, toivottavasti piditte. Seuraavassa postauksessa kerron vähän mitä oon lähipäivinä puuhaillut kuvien kera. Mutta nyt taidan mennä siivoilemaan, mitä oon hienosti saanut koko aamupäivän vältettyä, hah!

39 comments:

  1. tosi kivan olonen blogi sulla! upeita kuvia, sait uuden lukijan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau kiitos ihan älyttömästi! :-)

      Delete
  2. Sun blogissa on tosi ihana ulkoasu, tämmönen yksinkertanen mut silti tosi kiva :) Ja tosi kiva tällänen postaus! ♥

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi että, kiitos tuhannesti! :--)

      Delete
  3. Tää oli kiva postaus :) Tee lisää urheilupostauksia, jos vaan haluat :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :) Ja joo, voisin kyllä tehdäkin :--)

      Delete
  4. Ihana, motivoiva postaus! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ihana kuulla, kiitoksia paljon! :-)

      Delete
  5. Aivan ihana postaus! Tykkään sun tavasta kirjottaa ja kuvat on hienoja :3 voi kun itsellänikin olisi motivaatiota liikkua..

    http://cowswings.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon Silja, sait mut hymyilemään kommentillasi! ♥ Ja kyllä se motivaatio sieltä tulee! Etsi vaikka jotain semmoisia videoita youtubesta, mitkä saisivat sut innostumaan liikkumisesta, niin mä ainakin sain motivaatiota itselleni. :--)

      Delete
  6. Oih ihana blogi sulla! Taidampa jäädä seurailemaan :-)
    Tossa vielä mun, jos kiinnostaa! http://strivetostandout.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihanaa, kiitos hurjasti!! ❤️:-) Käympä vielä kurkkaassa sunkin blogisi!

      Delete
  7. Mä en kestä sun kaikki kuvat on niin täydellisiä. :)

    http://lindajahenna.blogspot.fi

    ReplyDelete
  8. Mulla sama ongelma antureiden kanssa! Sulla on muuten tosi kiva blogi, jään seurailemaan :)
    http://jennicarita.blogspot.fi

    ReplyDelete
  9. luenkin jo sun blogia ja pakko sanoo että tää on ollu kyllä tosi ihanaa luettavaa!:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanasti sanottu, kiitos paljon!! :-)

      Delete
  10. tosi kiva erikoispostaus, tämmöi erilainen ja kirjotat tosi kivasti! kuvaski on tosi upeita ;)

    http://chifeesini.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihana kuulla, että tykkäät! :--)

      Delete
  11. Oi kun ihana ulkoasu sun blogissa! Muutenkin vaikuttaa tosi kivalta blogilta!
    Tässä vielä mun blogi jos kiinnostaa :D---->http://auviilove.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  12. Oi kun ihana ulkoasu tässä blogissa! Muutenkin vaikuttaa tosi kivalta blogilta :)
    Käy kurkkaamassa mun blogi jos kiinnostaa :D ----> http://auviilove.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iso kiitos! ❤️ Ja käympäs kurkkaamassa :-)

      Delete
  13. Ihania kuvia! :-) Just mun makuun sopivia, valoisia ja isoja!

    http://miukunen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  14. Vau ihana blogi! ♥ Kirjotat tosi nätisti ja kuvat on ihania! Millä muokkaat kuvat? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau kiitos paljon, ihanaa että pidät! ♥ Muokkaan mun kuvat yleensä aina photoscapella. :-)

      Delete
  15. Pakko liittyä lukijaksi, kun on niin kivan oloinen blogi! Paljonko tuon "juomapullon" hinta oli? Pitäisi itsekin hankkia tuollainen.

    http://almaaustraliassa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi vitsi, kiitos hirmuisesti! ❤️ Se oli muistaakseni siinä 10€ paikkeilla :-)

      Delete
  16. tooi sun bannerin fontti on ihana! mistä oot hankkinu/löytäny sen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :-) Löysin sen dafont nimiseltä nettisivustolta :)

      Delete
  17. Ihan sairaan ihana blogi sulla! Liityin lukijaks bloglovinin kautta! <3

    http://lifelle.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ihan sairaan ihana kuulla, kiitos! <3 :--)

      Delete
  18. Kuinka paljon tuo juomapullo maksoi :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En nyt aivan tarkkaa hintaa muista, mutta sen hinta oli siinä 10€ paikkeilla. :-)

      Delete
  19. tää postaus oli tosi kiva ja hyvät kuvat, niinku kaikki muutki sun postaukset:) ois ihanaa jos kirjottelisit useammin, täällä ois ainaki yks innokas lukija:D :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooi ihana kuulla! :-) Ja joo, mä en tiedä mikä siinä on kun en postaile, vaikka kuviahan mulla riittää vaikka millä mitalla! Pitäis vaan oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni ja tsempata näiden postausten tekemisessä! :-D

      Delete
  20. Voi vitsi pitäis saada omakin pehva hilattua ulos ja lenkille! Tässä oli kivaa tsemppausta, kiitos! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah itsellänikin se on väillä vaikeeta, mutta kun lähtee esim. lenkille niim hetken päästä jo huomaa miten ihanaa olikin lähteä! :-) Ja kiitos paljon ❤️

      Delete