Sunday, December 8, 2013

DEAR SANTA...


Ajattelin itekkin tehdä tällaisen joululahjatoive postauksen, mihin oon koonnut asioita, joita toivoisin saavani.

Tietenkin jouluna on saatava syödä suklaata ja muitakin herkkuja, niin tottakai toivon saavani suklaata tänäkin vuonna

♥ Mulla on tavallaan aika monta villapaitaa jo kaapissa, mutta niitä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan näin talven aikaan. Haluaisin saada jonkin oikein mukavan ja lämpöisen neuleen/villapaidan, joka olisi ihana sitten pistää ylle

Toivoisin saavani jotkin kivat sukkahousut tai legginsit, joita voisin käyttää isojen ja lämpimien neuleiden ja villasukkien kanssa 

Mä tuppaan aina hävittämään mun kaikki villasukat, joita kuitenkin rakastan talvisin ja muutenkin kylmillä ilmoilla käyttää, joten toivoisin saavani uudet sellaiset mukavan väriset ja ihanan lämpimät villasukat. Onneksi mummo on lupautunut tekemään mulle sellaiset 

Mä rakastan erilaisia yöpukuja ja oonkin hamstrannut niitä tuonne vaatekaappiin useampiakin kappaleita. Varsinkin jouluna on ihana päästä pukemaan uusi ja pehmeä yöpuku ylle 

Mä oon aina toivonut saavani mac:in, vaikka tiedänkin etten sitä varmaan koskaan tule saamaan. Meillä on kaksi windowsin tietokonetta, jotka vie ihan viimesiään. Eli tarvitsisin kuitenkin lähiaikoina kokonaan uuden tietokoneen. Olisi niin ihana saada mac, mutta se taitaa jäädä vain ikuiseksi toiveeksi...

Jos saan sukulaisilta jotain lahjaksi, toivoisin saavani ne rahana, että voin sitten itse ostaa myöhemmin jotain sellaista mitä oikeasti tarvitsisin, kuten vaatteita jne...

Ja viimeiseksi toivoisin saavani jonkin ihanan paksun ja pehmeän kaulahuivin. Ollaankin jo äitin kanssa käyty ostamassa mulle yksi sellainen ihanuus :-)

4 comments:

  1. Oi kuinka ihana blogi, tosi hieno ulkoasu ja kivoja postauksia c: ja meillä on melkein samat joululahjatoiveet!

    http://cowswings.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. tosi ihana blogi, jään seuraamaan!

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/
    18-vuotiaan lukiolaistytön valokuvausblogi :)

    ReplyDelete