Friday, October 25, 2013

KUVAPOSTAUS PART 1

1 Aamupala, jonka jaksan aina välillä tehdä oikein kunnolla2 Mun oma kissa, jonka kanssa aina kahdestaan mun sängyllä vilttien seassa lämpimässä makoilen3 Meikit, joita käytän yleensä aina arkena5Musiikki on mulle ihan hirveen tärkeetä (tossa ylhäällä pari tärkeimpää mun soittimista, studiomikki ja muutamat plektrat)6 Ylhäällä mun parhaimmat putket, joita käytän paljon. (normaalin kittiputkenkin omistan, mutta se oli tuolla hetkellä kamerassa kiinni)7 Mun lemppari kellot: Valkoinen jet setin kello sekä Daniel Wellington8
 Lemppari koru: Guessin kaulakoru

Tässä siis ensimmäinen osa kuvapostauksesta, jonka oon luvannu jo monta viikkoa sitten tehdä. Pyydän oikeesti kamalasti anteeksi tätä postaamattomuutta. Mulla on vaan ollut ihan hirveesti kaikkia kiireitä harrastusten ja ton ysiluokan kanssa, että aikaa ei vaan ole riittänyt kuvaamiseen. Ja mä oon tehnyt montakin postausta, mutta ne vaan on jäänyt julkaisematta syystä tai toisesta, mutta aattelin julkaista niitäkin tässä. Mutta nyt oikeesti yritän ottaa itteeni niskasta kiinni ja ruveta oikeasti postaamaan enemmän. Mutta tää tekstin kirjoittaminen ei nyt tunnu onnistuvan millään. Pää lyö ihan tyhjää, joten ehkä taidankin jatkaa tästä lempparisarjojen katselemista :-)

2 comments:

  1. Tosi upeita kuvia <3 :)

    - Janina
    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    ReplyDelete