Monday, September 2, 2013

VIDEO

Mä oon vihdoin saanut teille jonkinlaista videota tehtyä, joten tässä se tulee! Tää on ihan mun eka video minkä oon blogiin tehnyt, mutta toivottavasti tykkäätte! Videolla siis esittelen viimeaikaisia ostoksia. Valitettavasti en hintoja muista, enkä niitä edes videoon laittanut, mutta jos jonkun hinta kiinnostaa niin kyselkää vain, voin yrittää muistella! Paikat josta vaatteet ja muut oon ostanut yritin kuvata videoon kuitenkin. Toivottavasti tykkäätte ja kertokaa ihmeessä mielipiteenne! Ja antakaa kuvapostaukseen vielä lisää ideoita, että saisin sen jossain vaiheessa toteuteltua :-) //Klikkailkaa laatu HD:ksi :-)

10 comments:

  1. Tosi kiva video ja niin hyvä biisi tossa taustalla! :) mistä toi iPhonen kuori on? :)

    Mymustacheworldblog.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla, kiitos❤ Oon ostanu ton kuoren nokia care -nimisestä kaupasta :-)

      Delete
  2. Ihania ostoksia, tykkäsin varsinkin noista molemmista takeista ja siitä hapsutopista :) ja taustalla soiva biisi on niin mun lempparimusiikkia tällä hetkellä!! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos hirmuisesti :-) Mäkin oon ihan rakastunut tohon biisiin, siitä tulee vaan niin kesäinen fiilis! :)

      Delete
  3. IHANIA juttuja oot ostellu ! tahon noi kaikki ittelleni, hih :)
    http://nelliuublogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Ihania ostoksia ja tosi ovelasti toteutettu video, tykkäsin.: )

    gold-script.blogspot.fi

    ReplyDelete