Sunday, September 22, 2013

@ STOCKHOLM

10 6 3 5 4 7 11 8

Moikka! En teille maininnutkaan mun tän viikonlopun Tukholman matkasta. Mutta tosiaan käytiin laivalla siis Tukholmassa vähän shoppailemassa ja kiertelemässä. Lähettiin perjantaina ja nyt tänään sunnuntaina sitten tultiin takas kotiin. Viimeks kun äiti oli kaverinsa kanssa Tukholmassa niin he poikkesivat siellä hollisterin liikkeessä ja osti mulle muutamat vaatteet sieltä, mutta tällä kertaa pääsin itse ihastelemaan niitä vaatteita ihan paikan päälle. Mukaan tarttui hirveesti vaatteita, jotka sitten kiikutin sovituskoppiin. Ne kaikki oli ihan hirmu ihania ja olis ollut ihanaa vaan ostaa kaikki, mutta karsin niistä sitten ne parhaimmat mitkä ostettiin. Ostin myös Daniel Wellingtonin kellon, joka on ollut mun unelma niiin pitkään! En ikinä kuvitellut voivani ostaa noin kallista kelloa, mutta siellä oli pieni alennus jonka ansiosta sain tuon ihanuuden viimein ostettua♥ Kaikki ostokset pääsevätkin varmasti ahkeraan käyttöön. Ostin myös guessin kaulakorun, hajuveden ja tietysti karkkia tax freesta! Kuvaan myöhemmin ostokset teille paremmin. Koko matka oli ihan huippu! Oli ihanaa päästä pitkästäpitkästä aikaa laivalle.

Olin myös tiistaina Mintun kanssa pitkästä aikaa! (Mintun blogiin pääset tästä click) Minttu on tosiaan mun lapsuuden kaveri ja oli tosi ihana nähdä taas. Kierreltiin kaupungilla, kuvailtiin, syötiin ja juotiin kahvia. Postauksen niistä kuvista teen varmaan lähipäivinä, mutta menkää ihmeessä Mintun blogiin kattomaan niitä kuvia!

10 comments:

  1. Ihania kuvia ! :) Ootan innolla ostospostausta !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Vau upeita kuvia ja ois ihanaa jos jaksaisit postailla vähän useammin? :) Rakastan sun blogia niin paljon <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Veera <3 Mun tekiski mieli postailla tosi useesti, mutta mä oon hirveen huono pitämään kameraa mukana xd Mutta mä yritän ottaa itteeni niskasta kiinni ja ruveta postailemaan useammin! :-)

      Delete
  3. apua hiukan ihania kuvia! oot tosi kaunis ja upee blogi :>

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi aivan ihana kuulla, kiitos sulle paljon! :--)

      Delete
  4. ihania kuvia<3 oot kaunis niin kuin aina:) jään tännekin seurailee ;)

    ReplyDelete