Saturday, August 31, 2013

Long time no see

3 2 5 4 8 1 6

Moikka pitkästä pitkästä aikaa! En oo tosiaan postaillut moneen viikkoon ja suurin syy tähän on ollut tietokoneeni rikkoutuminen ja kaikki nämä koulukiireet. Parisen viikkoa sitten mun kännykkä putosi maahan ja mun tuurilla se tietenkin hajosi ja juuri kun olin ihmetellyt, että "mitenkäs muut tuntuvat valittavan että iphonet ovat niin helposti rikkoutuvia vaikka itse olen omani pudottanut monia kertoja, eikä sille ole käynyt yhtikäs mitään". No eikä siinä vielä kaikki. Eihän tuo pelkkä kännykän rikkoutuminen riittänyt vaan pitihän sen tietokoneenkin mennä hajoomaan juuri samanaikasesti! Onneksi kone on nyt korjattu ja uusi iphone ostettu, joten kaikki on taas hyvin, haha :-) Juuri tätä mun tuuria, että kaikki ikävät asiat tapahtuvat samalla kerralla.

Tässä postauksessa on kuvia kesälomalta kun oltiin kaverin kanssa heidän mökillään. Oli mukavaa ja tuli naurettua, uitua, saunottua, soudettua kumiveneellä, syötyä ja kaikkea muuta mukavaa! Nappasin itsestäni vain yhden kuvan peilin kautta ja tosin siinäkin oli kasvot peitetty. En vaan jaksanut mökkeillessä meikata, laittaa hiuksia tai pukeutua mitenkään ihmeellisesti vaan rennoissa merkeissä mentiin!

Oon onnistunut nappaamaan itselleni jonkun flunssan ja nyt makoilen kotona kurkku kipeänä ja nuhaisena. En tiedä milloin tulee seuraavaa postausta, mutta yritän kehitellä teille jotain :-)

2 comments:

  1. jes vihdoinki postausta ja ihanii kuvii oot nii hyvä kuvaamaan :D <3
    miten saa noi kuvat tollee isoiks ja noitten välit pieniks? ei tarvi vastaa jos se on tosi monimutkasta ku en sit kai osaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ellen! <3 Mä oon muokannut kuvien kokoa jollain kuvanmuokkausohjelmalla (itse käytän photoscapea) ja kuvien välit sä saat pieneksi perehtymällä noihin html-koodeihin ja muokkaamalla niitä jonkin ohjeen mukaisesti. Netistä löydät monia hyviä ohjeita kuvien välien pienentämiseen :-)

      Delete