Sunday, June 30, 2013

WHEN EVERYTHING'S WRONG, YOU MAKE IT RIGHT

9
8 11 6 2
Ihanaa kun on kesä. Kaikki tuntuu niin helpolta ja huolettomalta, kun ei tarvitse koko ajan miettiä niitä normaalin kouluarjen asioita. Voi nukkua pitkään, olla kavereiden kanssa, tehdä (melkein) mitä päähän pälkähtää ja nauttia elämästä. Mullakin on nyt niin lähellä toi mopokortin saanti, että on oikein vaikea olla odottamatta sitä. Sitten mä voin ottaa skootterin alle ja huristella minne mua nyt ikinä huvittaakin. Oon ollut paljon kavereiden kanssa viimeaikoina. Eilen olin Miian kanssa ja keksittiin mitä mahtavin idea: tehdä vesimeloonista ikäänkuin drinkki. Pyöräiltiin kaupasta suuri vesimeloni s-marketin läpinäkyvässä muovipussissa ja toisessa jokin eksoottinen limppari, jonka me aateltiin sopivan siihen täydellisesti. Tehtävänä oli vain leikata melonista ohut siivu päältä pois, kaivaa sen sisällä olevat vesimelonit pois ja kaataa se täytteen jonkin eksoottisen makuista (miksei jonkin muunkin makuista) limpparia ja voilá, valmista on! Ihan mahtava idea meijän mielestä ja aateltiin kokeilla joku kerta jonkin muun hedelmän kanssa. Suosittelen kyllä lämpimästi kokeilemaan!

9 comments:

  1. Ihan huippuhyvä idea!! Pitää itekkin kokeilla :D ihana tää blogi <3 jään lukijaks :)

    http://followingmydreams-josefina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äläpä muuta sano! :-D Kiitos tosi paljon :)

      Delete
  2. ihania kuvia ja upee banneri! :)

    http://lindauuu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. FUC* THIS SHI* THAT'S MY HAND ;)) love ya x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha xd Sori mut mä otin ton kuvan mis oli mun käsi kun ne mis sun käsi oli nii oli vähä heilahtaneita :D

      Delete
    2. ei se mitää :D ihan hyvä vaa et pääsin kuvaa ;))) eivaa

      Delete
  4. Ihana ja pirteän selkeä blogi sulla ja upeita kuvia! :)oot tosi nätti <3

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi/

    ReplyDelete