Friday, June 21, 2013

21/06/13

page FARKKULIIVI ESPANJASTA  MEKKO H&M  KORU KIRPPUTORILTA  BALLERINAT H&M4 5 1 6

Tässä tää postaus vihdoin, mikä on ollut kauan tuolla tekstiä vaille valmiina julkaistavaksi. Oltiin viimeviikon lauantaina kuvailemassa Miian kanssa ja tällaisia kuvia sitten syntyi! Musta tuntuu, että mun vaatekaappi on täynnä vaatteita, mutta en vaan saa mitään yhdistettyä toisiinsa. Oon kuitenkin löytänyt hieman vanhempiakin vaatteita mun vaatekaapin syövereistä, joita oon ottanut uudelleen käyttöön. Pitäis vain yrittää keksiä omistakin vaatteista jonkunlaisia asukokonaisuuksia, joita olis sitten kiva näyttää täällä bloginkin puolella! Onneksi sain rippilahjarahaa sukulaisilta, niin voin ostella jotain kivaa ton mun vaatekaapin täytteeksi! :-)

Tänäänhän on juhannus, joten kaikille hyvää juhannusta! Vielä olis yks myöskin tekstiä vaille valmis postaus mun konfiksesta, joka olis tarkoitus julkaista tässä jonain päivänä!

10 comments:

  1. Tosi kiva asu tämä ja myös mikä sulla oli edellisessä postauksessa :)
    Noi sun hiukset on muute hurjan kivat! :)

    Mymustacheworldblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ihana asu ja oot tosi kaunis:)!

    http://ml-infinity.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. oi ootpa kaunis! ihanan kesäsiä kuvia sulla :-)

    <3: http://lindauuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. oi niin ihana blogi, ja oot aivan älyttömän kaunis! liityn todellakin lukijaksi! kirjotat ihanasti ja superkiva ulkoasu (-:

    http://mariakiv.blogspot.fi/

    käythän kurkkaamassa munki ja liity lukijaks jos kiinnostaa (-:

    ReplyDelete
  5. tää on niiin ihana asu♥ ihan täydellinen kesäoutfitti <:

    ReplyDelete