Sunday, March 17, 2013

OUTFIT OF THE DAY


Takki (Espanjasta, en valitettavasti muista liikettä) /  Laukku Bull and Bear / Housut Dr.Denim / Kengät (En muista tämänkään liikkeen nimeä, mutta Espanjasta nämäkin)

Mä rakastan herätä aamulla yksin syömään palan suklaata, kun kukaan muu ei ole vielä hereillä. Rakastan sitä, kun aamulla ensi auringon säteet loistavat ikkunakaihtimien lävitse mun silmiini. Mä inhoan sitä tunnetta, kun aamulla herään katsomaan itseäni peiliin ja näen siellä kamalan näköisen röllin, jolla on hiukset aivan sekaisin. Mä rakastan sitä tunnetta, kun on laittanut hiukset sekä meikit ja katson peiliin ja sitten näen siellä itseni. Mä rakastan sitä tunnetta, kun laulamme laulukerhossa ja kuulen oman ääneni kaikkien ylitse. Mä rakastan sitä, kun huomaan osaavani laulaa ja soittaa päivä päivältä paremmin. Mä rakastan onnistumisen tunnetta. Mä inhoan sitä, kun aamulla herää kurkku kipeänä. Musta on ihana käpertyä vilttiin, kun on kylmä. Mä rakastan sitä tunnetta, kun saan kuvaani instassa tykkäyksen. Musta on ihana saada joskus kuulla joltain kehu koskien minua. Musta on ihana kun on viikonloppu ja säät ovat mitä loistavimmat. Mä rakastan sitä fiilistä, kun teitä lukijoita tulee lisää! Mä rakastan mun blogia ja teen kaikkeni sen eteen. ♥

4 comments: