Friday, January 25, 2013

Sweet nothing


 

Heippa! Kouluviikko on jälleen takana! Taas meni viikko ihan hujauksessa, huhhuh.. Koetta olisi luvassa seuraavalle viikolle, ja siihen lukemiseen vietän taas aika paljon aikaa viikonlopusta. Tällä hetkellä oon mummolla, ja uunista leijailee mieletön kääretortun tuoksu, nami♥ Aika perus kuvia, aika perus postauksessa. Olis kiva tehdä oikeesti jonkunlainen erikoispostaus, mutta tartteisin ideoita siihen/niihin. Auttakaa ihmeessä laittamalla kommenttia ja ehdottamalla jonkunlaista postausta vähän vaihtelun vuoksi! :-) Mielessä mulla on jo monia ehdotuksia, kuten jonkunlaisia 'jonkin asian esitys -postauksia', tai kuvapostauksia. Kertokaa te, minkälaista postausta kaipaisitte ;-)

Lukijoita on jo paljon, vaikka vastahan mä tän bloggaamisen aloitin! Oon ihan superiloinen aina kun tulee uusia mun postauksista kiinnostuneita lukijoita!♥ Viikonloppuna on varmaan luvassa vielä toinenkin postaus, en silti lupaa mitään. Mutta hyvät viikonloput teille ihanille!


4 comments:

  1. Toi kuu kuva on iha sairaan siisti! :-D

    Tee vaikka myday tai just semmonen kuvapostaus :)
    ♥-ellen-

    ReplyDelete
  2. upeita kuvia, varsinki toi viimenen! oot ihan mielettömän nätti:-)

    http://o-something.blogspot.fi/

    ReplyDelete