Sunday, January 6, 2013

Challenge



11 asiaa itsestäni:

Harrastan pianon soittoa, ja musta tuntuu etten vois ikinä lopettaa sitä, koska se on mulle ihan liian tärkeetä. Ja muutenkin musiikki on mulle ihan hirveen suuri ja tärkeä osa elämää.
• Mulle tärkein asia elämässä on kuitenkin perhe, sukulaiset ja ystävät.
• Pelkään kuollakseni hämähäkkejä ja muita sellassia.
• Rakastan valokuvausta. Kannan yleensä aina kameraa mukanani, ja napsin kuvia aikalailla kaikesta, joita hieman sitten siirtelenkin tänne bloginkin puolelle.
• Omistan järjestelmä kameran Canon eos 550d, ja siihen kaksi objektiivia: canonin 60mm macron ja canonin 18-135mm.
• Kännykkäni on valkoinen iPhone 4S, niinkuin varmaan moni on jo huomannutkin.
• Oon instagramissa nimellä melluuuu, saa alkaa seuraamaan, jos kiinnostaa!
• Rakastan matkustelemista! Tykkään niin rantalomista, kuin kaupunkilomistakin.
• Omistan 2 lemmikkiä, kissan ja koiran.
• En omista sisaruksia, eli olen ainokainen lapsi perheessämme.
• Harrastuksiini kuuluu: Pianon soitto, musiikki, bloggaaminen, valokuvaus.



Haastajan 11 kysymystä:

1. Jos saisit lentolipun ihan minne vain, mihin lähtisit?
Tää oli vaikea kysymys, ja tätä tuli oikeasti mietittyä. Luultavasti kuitenkin lähtisin New York:iin, Lontooseen tai Pariisiin.

2. Minkä unelman haluaisit toteutuvan tässä ja nyt?
Apua, vaikee kymys tämäkin! Mulla on paljon unelmia, joita haluaisin toteuttaa, jos voisin. Eniten haluaisin kaikkien ihmisten olevan onnellisia ja maailmassa vallitsisi rauha. 

3. Minkä vaatekappaleen, jota sinulla ei vielä ole, haluaisit omistaa?
Niitäkin on paljon, mutta oon toivonut tosi kauan maastokuvioista takkia.

4. Paras tapa viettää lauantai-ilta?
Rauhaisissa merkeissä ilman mitään turhia tekijöitä. Hyvässä seurassa ja mukavassa tunnelmassa.

5. Kuinka rentoudut?
Usein istahdan omassa huoneessani pianon ääreen ja soitan jotain, mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. Se on yksi mun parhaista tavoista rentoutua.

6. Mitä piirrettä haluaisit muuttaa itsessäsi?
Oon ehkä liiankin huono sanomaan omaa mielipidettäni jonkun asian suhteen. Teen usein kuten muut haluavat mun tekevän, enkä uskalla sanoa vastaan.

7. Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?
Näen itseni opiskelemassa tulevaan ammattiini.

8. Mikä on ollut pelottavinta/kauheinta/järkyttävintä, mitä sinulle on tapahtunut?
Yksi järkyttävimmistä on ehkä se, kun ajoimme kolarin. Olin tosi nuori silloin, enkä muista siitä mitään, mutta se oli aivan hirveää.

9. Missä maissa olet käynyt?
Espanjassa, Ruotsissa ja tietenkin Suomessa.

10. Ketä julkkista ihailet? Miksi?
Tää oli vaikea. Ehkäpä kuitenkin Adelea ja hänen upeaa lauluääntänsä.

11. Millaiset olisivat unelmiesi treffit?
Haluaisin olla ihanassa seurassa. Toivoisin myös treffeillä olevan hauskaa, ja ikimuistoista.



Kiitos haasteesta, ja kahdesta Liebster Blog -palkinnosta niiden antamille bloggaajille!
Toivottavasti piditte! :-) Myöhemmin tänään tulee luultavasti 'kunnon postaus' joka sisältää vähän enemmän kuvia yms! Kiitos kaikille ihanille lukijoille ♥!


4 comments:

  1. Upeita kuvia! ^.^ Vaihdan piakkoin blogini nimeä, joten haluaisitko auttaa? Vastaa vain kyselyyn blogissa ;)

    palatytonelamasta.blogspot.com

    ReplyDelete