Sunday, December 16, 2012

Shine bright like a diamond

Maastokuvioinen paita, 9,95 €, ginatricot

Collegepusero, 19,95 €, ginatricot

(ryppyinen) Pusero, 14,95 €, ginatricot

Viikonloppu onkin pian jo takana päin. Nää menee niin hirveen nopeesti, mutta kohtahan on joululoma, joten ei mitään syytä huoleen! (: Tän viikon kuvasaldo on tosi pieni, eikä tällä kertaa tullu mustakaan mitään kuvia. Tottakai niitä on, mutta jotenki ne ei vaan onnistunu mun ilmeitten kannalt, joten ehkä on parempi että laitan tänne sitten myöhemmin jotain 'onnistuneempia' kuvia musta! (: Viikonloppuna törsäilin uusiin vaatteisiin, iphone kuoriin, summuuhun, mutta kaikki ostokset olivat tarpeellisia (-: Seurailkaa mua instagramissa nimimerkillä melluuuu, ja samoin myös weheartit:ssä! Vaihoin myös blogini nimen tossa jonkun aikaa sitten. Miellyttää ainakin mun silmään enemmän tää uus, kuin se vanha (:

8 comments:

  1. Melluuu vaihoit ton nimen )": itku. Mut on toiki iha kiva.. eivaa se on täydellinen! Joo moi.. Heheh kivoi paitoi. ehkä mä vaa meen, joo moi....

    ReplyDelete
  2. mist noi kengät on? :)

    ReplyDelete
  3. tosi kiva blogi:---) ja ah noi vaatteet♥

    katotko mun?:-) http://dreamon-annika.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww kiitos tosi paljon! (: käyn kurkkaamassa!

      Delete
  4. kiva blogi :) täs myös mun ja kaverin jos kiinnostaa!

    http://followyourdreams-jennacarita.blogspot.fi/

    ReplyDelete