Saturday, December 8, 2012

december


heippa! hyvää alkanutta joulukuuta kaikille! (: vaikka ollaanki jo menossa 8. päivässä.. oikeesti, vihdoin ja viimein tuli viikonloppu, oon jotenkin niin puhki noista kouluhommista.. seiskoja sataa kokeista vaikka oon tottunut saamaan yleensä kiitettäviä. kun on niin monia kokeita viikossa, niin tuntuu ettei vaan yksin kertaisesti  edes jaksa tehdä mitään! keskiviikkona olin kuitenkin venlan ja jonnan kanssa. mentiin venlalle, ja tuntui oikeesti että jäätyisin siihen samaiseen paikkaan, olin meinaa niin jäässä kun olin ilman lapasia noita kuvia otellut.. onneksi siitä kylmyydestä selvittiin kun päästiin venlalle lämmittelemään! (: sitten keskiviikkosta torstaihin meillä oli serkku yötä. leivottiin pipareita ja sen sellaista! (: tänään oon vaan ollut kotona koneella ja ottanut ihan rennosti. hyvää viikonloppua ihanat! ♥

4 comments:

  1. Replies
    1. siinä se on, kun klikkaat sun nimees niin pääset blogiis :D

      Delete
  2. oot näköjää lahtelain?:D

    ReplyDelete